Залишайтеся законними: як написати програму для Windows, не витрачаючи копійки

Тож наша країна відмовилася від боротьби з комп’ютерним піратством, яка покарала всіх, не розбираючи. Звичайно, це не означає, що терміново вирвати все піратське програмне забезпечення з домашніх архівів (на щастя, в той час як правоохоронні органи не задоволені щоквартальними деталями з метою виявлення неліцензованого програмного забезпечення). Але є одиночні програмісти, які виробляють свої програми, вам потрібно серйозно переживати, що їхні програми складаються із законодавством.

Для середнього, дрібного масштабу, читайте. Дім, програміст неможливо придбати таких монстрів, таких як Visual C, Borland Delphi. Так, і для того, щоб створити дійсно красивий дизайн інтеграла програми (іконки, фотографії, звуки та анімація), вам знадобиться багато грошей на Photoshop, Corel.

Середній дохід чесної людини в нашій країні дуже малий, а студенти. І навіть менше. І програмне забезпечення дуже дорого. Як бути, ви запитуєте? Є тільки один вихід. Вам потрібно використовувати безкоштовні інструменти розробки, безкоштовні формати файлів. На щастя, це добре не тільки під Linux, але і під вікнами.

З огляду на вищевикладене, ми сформулюємо завдання: напишіть програму для операційної системи Windows, яка має такі якості. Надійність, швидкість роботи, відносно невеликі розміри розподілу, робота без третьої.Партійних бібліотек, обов’язково наявність красивої та зручної графічної інтенсивної, природно, не порушуючи закону, і не витрачаючи копійки.

Якщо ви викидаєте компілятори / перекладачі, такі як Java, PHP, Perl, а також Visual Basic (що є відносно низьким у нашій країні) та іншим однооборотним програмістом єресь, у нашому розпорядженні є такий безкоштовний універсальний комп’ютерний розвиток програмного забезпечення Інструменти для операційної системи Windows:

  • Visual C Express Edition;
  • C Builder Turbo Edition;
  • Пелені C для вікон;
  • Linux-порти типу GCC, LCC та інші SS;
  • Borland Delphi Turbo Edition;
  • Компілятор Wanderer Module-Si Pascal (підтримує три мови Si, Pascal, модулі відразу). До речі, розроблений нашим співвітчизником.

Ми проаналізуємо недоліки та переваги кожного з представлених засобів розвитку, а також визначити, наскільки підходить для вирішення проблеми, яку ми встановили.

Приблизно рік тому, щось трапилося в компанії Melkoosoft. Великі гіганти думок і любителів стогону довгого долара з кишені вигідних користувачів вирішили піти в милість і дали нам вільну версію своєї знаменитої “візуальної студії”, хоча трохи розрізана, але як і раніше працівник і вражаючий і називається Visual C Експрес-видання. Коротко бачити, ніж цей жест / олово (необхідно підкреслити) Goodwill допоможе простий російський кодер. Цей компілятор безкоштовний як для будинку, так і для сім’ї, так і для більш глобального розподілу. Скільки Це просто багато з вас буде обмежена створення консолі Prog під Windows 98? Справа в тому, що мелкософт, бачивши, за непорозумінням, і, можливо, для злісних намірів, всі заголовки, пов’язані з візуальним програмуванням, викинуті з розповсюдження експресії. Але вони дали нам свою нову бібліотеку бібліотеки Visual Programming CLR, яка підозріло схожа на інфузію VCL. Але вся проблема полягає в тому, що CLR вимагає своєї роботи.Net, яка важить 300 метрів розповсюдження. Погодитися перенести 300 метрів, щоб заробити програму вагою 10 метрів. Це занадто велика повага до MelkoSoft. Всього: Тройчка. Тільки для сміливого кроку.

Розглянемо ще один важкий фронт. Уявіть собі, що програмування на Si спрощено в N-O. Говорити не може? Можливо :). На підтвердження цього ми звертаємо свою увагу на C Builder Turbo Edition. Але про цей компілятор громадська думка докорінно розповсюджується. З одного боку, ключовою мовою розвитку є Si/S (які не можуть не радіти прихильникам цієї мови) та візуальною зручністю бути на найвищому рівні, а з іншого є причина для ЮНТІВ Холвара. Builder написаний на Delphi, а з іншого, ви можете швидко засунути круту інтеграцію в програмі та похвалитися товаришам, що він написаний як si :). Підсумок: В принципі, він підходить, але той факт, що нутрощі написані на Денфі, все ще переслідує мене

Pelles C для Windows. Хороший інструмент безкоштовного розвитку. Можна сказати, що це “безкоштовний візуальний Si”, оскільки всі налаштування та інтеграція майже збігаються. Він може скласти рідне. Є вбудований редактор та компілятор ресурсів. Просто відчуття цього, візуальність не перевищує Visual C Express Edition, але напишіть складну програму в таких умовах. Можна вийти на пенсію. Результат: Життя коротке, вам потрібно швидко та ефективно писати. Я боюся, що ми не встигаємо.

Розгляньте гостьові подарунки з “іншим Всесвітом”. Порти з Linux Type GCC, LCC та іншим CC. Visuality Zero, зручність. Це те саме, що і попередній компілятор, крім того, LCC виявився невеликим, і для їзди на GCC з сайту та змусити його працювати, вам потрібно бути академічним. Результат: не приймайте.

Borland Delphi Turbo Edition безкоштовно, є редактор ресурсів, дозволяє писати програми для Windows 32, які не потребують додаткових бібліотек. Але є також мінуси. Немає компілятора командного рядка (в принципі, не дуже багато втрат), з часом засмічують пам’ять і, найжахливіше, для своєї роботи Turbo Soad. Результат: підходить

Компілятор Wanderer “Модуль-Si-Pascal”. Внутрішній розвиток, перспективний компілятор, але мінуси такі ж, як і пелери C для Windows. Надзвичайно низька візуальність. Результат: патріотично, але не вигідна. Не приймайте.

Графіка та звук із закону. На жаль, або, на щастя, Довувські часи закінчилися, з’явилася епоха програми з візуальності та кольором Inteeis. Картинки, значки, анімація та інші мішура, що дуже зручно приховувати загальну місію програми. Навіть під час POSA, примітивний, за сьогоднішніми стандартами, графік був зроблений у спеціальних програмах. Редактори ASCII. Щоб створити прекрасні іконки, фотографії ідеально підходить для Adobe Photoshop, але це не дозволять кишеню чесного працівника фірми фронт. Ми будемо шукати альтернативу. І знайти його в млині портативних графічних редакторів з Linux, а саме Gimp. Простий, трохи незручний після піратського фотошоп, але ви можете звикати. А як щодо звуку, ви запитуєте? Сучасний користувач зіпсований і не сьогодні. Завтра захоче програму відповісти на кожен ефект голосом. Як це зробити? Wavelab, SoundForge та Adobe прослуховування потребують плати за свої можливості. На щастя, є звукова редактор аудиторія, написана аспірантом Домініком Матсоні з університету Карнегі Маллон.

See also  Забули свій рахунок Samsung, що робити.

�� Як зробити додаток для Android за 10 хвилин! Кожен може: 3

Як написати програму на комп’ютер

Якщо ви вирішили написати свою компютерну програму, спочатку подумайте, чи хочете ви точно робити програмування? Зрештою, писати свою програму досить трудомістка, і лише на перший погляд це здається простим. Але, якщо ви нарешті вирішили написати програму, ось кілька порад щодо цієї теми.

Вирішіть, яку програму, яку ви збираєтеся писати, буде присвячена, які завдання вона вирішить. Це залежить виключно від вашої уяви та смаку. І, можливо, ви зіткнулися з тим, що для вирішення вашої проблеми ви не знайшли зручної програми в Інтернеті, і тому вирішили написати нашу. Головне на цьому етапі полягає в тому, щоб представити саме те, що буде розраховано аудиторію.

Вирішувати. Яка операційна система буде працювати. Серед наших співвітчизників, найбільш високо популярна система операційної системи Windows. Отже, якщо ви пишете свою програму на основі нашої аудиторії, то це більш правильно, щоб зупинити свій вибір на ньому.

Виберіть інструменти програмування. Для створення додатків під Windows, програмування Мови: MS Visual Basic, Borland Delphi, Borland C Builder. Ці мови дозволяють програмі за принципом дитячого дизайнера. Від готових деталей ви збираєте єдине ціле.

Розробити програму Inteeis. Якщо це ваша перша зупинка програми у стандартних Windows-Integs. Використовуйте дизайнера форми та інспектора об’єктів. Вони допоможуть вам не тільки зрозуміти, що інтеграція вашої програми буде на етапі програмування, а також встановити властивості об’єктів, що значно спростити весь процес.

Підписати свої ідеї щодо авторських прав в алгоритм. Якщо ваша програма досить серйозна і працює з власним типом файлу. Зареєструйте його для програми. Реєстрація може бути виконана спеціальним файлом інсталятора, і повинен мати можливість викликати повне ім’я файлу.

Напишіть файл довідки. Для цього ви можете використовувати спеціальний компілятор. Компілятор поставляється з будь-яким середовищем візуального програмування (Delphi, Visual Basic, Visual C) HC.Екзе.

Створіть розповсюдження програми. Розповсюдження. Це копія вашої програми з додатковими функціями. Під час розпакування користувач визначає папку, де буде встановлена ​​програма, може тип установки та T.D. Розповсюдження традиційно застосовується до файлу README.Txt, в якому є інформація про назву та версію програми, дату його випуску, короткий опис. Програма написана

Як створити комп’ютерну програму

Примітка: Створення комп’ютерної програми вимагає знань про одну або кілька мов програмування, а також деякі інші речі. На цій сторінці я висловлю загальні тези та окреслюю шлях, який повинен буде перейти від ідеї до реалізації. Немає кроків.Кроків.Кроків, але я вказую на деякі конкретні етапи.

Основна мета створення будь.Якої комп’ютерної програми. Змусити машину робити те, що хоче людина. Насправді програма. Це набір інструкцій, виконуючи, що комп’ютер виконує необхідні дії або дає результат. Ось чому вони часто використовують фразу “напишіть програму”, а не створюють її. Не думайте, що створити комп’ютерні програми дуже важко. Це не так. Але потрібно, принаймні, провести трохи часу на тренування.

Будь-хто, хто зацікавлений у розробці програмного забезпечення, наприклад, програми, ігри або онлайн-служби, слід почати, вивчаючи мову програмування. Є багато різних мов, а створення нової програми вимагає часу для навчання та отримання додаткової інформації, ніж ця сторінка може забезпечити.

Тому ця стаття призначена для загального перегляду, щоб вказати, як почати роботу. Важливий початковий крок. Розробка плану, для якої програми ви хочете розвинути. Наприклад, план включатиме мету застосування, ігор або послуг та функції, які ви хочете включити. Розробити план і визначте цілі.

Як я вже зазначав вище, є багато різних мов програмування. Вибір мови для навчання може бути проблемою самою. Створення програми з великою кількістю функцій часто вимагає достатнього володіння одним або декількома мовами програмування.

У той же час, основне розуміння концепцій практично будь-якої мови програмування може допомогти вам почати. Список мов програмування включає приклади різних типів програмного забезпечення, які можуть створювати кожну мову.

Наприклад, одне з перших мов програмування, які я почав вчитися, був Java. Тому що, використовуючи його, можна було створити мобільні програми. На J2ME. Зараз J2ME більше не настільки актуальний, оскільки ринок затопив смартфони на Android та iPhones, але для створення програм для Android, ви також повинні знати Java.

Для того, щоб створити сайти, я задовольняю відповідність HTML, JavaScript та PHP. Фактично, сайт може бути створений на тому ж Java або C #, але все ще набагато простіше, і для більшості проектів використовуватиме PHP, Perl або Python.

Загалом, вибір мови програмування залежить від типу програми або скрипту, який ви хочете створити. Наприклад, Visual Basic популярний через відносну легкість. Основи програмування можна вивчити за допомогою Pascal.

Інші популярні мови. C, C та C # використовуються для створення ігор, програм, драйверів, операційних систем, а також багатьох програм, які працюють на комп’ютері. Інструментарій Java та QT підійде з метою створення програмного забезпечення для перехресного платформу не тільки для Windows, але й Linux, Mac.

Редактор відбору та середовище програмування

Редактор. Це будь-яка програма, яка дозволяє написати комп‘ютерний код. Вони варіюються від простого (наприклад, будь-якого основного текстового редактора) до розширеного програмного забезпечення, наприклад, Adobe Dreamweaver, Eclipse, JDeveloper, SharpDevelop або Microsoft Visual Studio. На щастя, будь-яка програма може бути написана в текстовому редакторі, що означає, що ви можете почати безкоштовно. Як ви стаєте чіткішими до мови програмування, рекомендується використовувати більш розширений редактор, оскільки він може зробити код кодування та тестування більш ефективним.

Для користувачів Windows я пропоную редактор блокнот. Тому що це безкоштовно і підтримує підсвічування синтаксису. Якщо ви знаходитесь на Mac, ви можете використовувати свій безкоштовний редактор під назвою Textedit. Крім того, слід мати на увазі, що в середовищі розробки є вбудовані редактори.

See also  Миша на комп'ютері перестала працювати. Перевірка працездатності

Більшість мов програмування. Це дуже рівні мови програмування, що означає, що їх легко зрозуміти, але неможливо зрозуміти комп’ютер. Щоб “прочитати” вашу програму до вашої програми, він повинен бути складений або мати перекладач. Мова вашого програмування є вирішальним чинником, чи потрібна вам сторожна програма для складання або тлумачення.

Як зробити додаток для Android протягом 10 хвилин! Може кожен: 3

  • Розмахувати та встановіть компілятор або середовище розробки.
  • Ми знаходимо інформацію про мережу або в мовних навчальних книгах.
  • Створіть першу програму.
  • Запустіть його на своєму комп‘ютері.

Я вже давно створюю програми. Я почав з “Електроніка Якова”, запрограмована на основні. Оскільки прогрес, тому я трохи просунув: поступово освоїв Java, C, C #, PHP, робота з різними рамками та CMS. Ви завжди можете замовити розробку програми для мене. Низькі ціни, великий досвід, висока швидкість та гарантована якість.

Як створити комп’ютерну програму

Розроблено багато програмних пакетів, які дозволяють створювати власні програми. Щоб створити програму, як правило, потрібно знати основи програмування. Ви можете писати програми на різних мовах. Є більше тисячі по всьому світу.

Перш за все, виберіть мову програмування, яку вам потрібно. Дуже часто у створенні комп’ютерних програм він використовується з. Там немає нічого складного на цій мові. Зробити алгоритм своїх дій. Для роботи, завантаження та встановлення програми Microsoft Visual Studio 2008 на комп‘ютері. Офіційний сайт www.Microsoft.Com. Звичайно, спочатку потрібно практикувати, а потім перейти до серйозних проектів.

Запуск Microsoft Visual Studio 2008. Перейдіть до файлу та виберіть Новий. Натисніть на вкладку “Проект”. Таким чином, ви відкриєте сторінку, щоб створити новий проект. Призначте ім’я та створіть папку на диску, де буде зберігатися майбутня програма. Щоб продовжити, натисніть кнопку ОК, а потім наступну кнопку. Нехай ваша програма називається Win32 Smart Device Project.

Ви відкриєте вікно, в якому потрібно вибрати платформу. Наприклад, ви можете використовувати WM5 SDK. Ця платформа спочатку потрібно для завантаження та встановлення на комп’ютері. Натисніть кнопку Далі. У наступному вікні виберіть програму, а також порожній проект. Бажані вирази виділяють прапорець. Тепер ви можете натиснути кнопку «Готово». Почекайте пару секунд.

Знайдіть свій проект і натисніть на праву кнопку миші. У контекстному меню, що відкривається, виберіть кнопку Додати та перейдіть до нового елемента. Створіть файл, де код. Дайте йому будь-яке ім’я. Таким чином, ви додали файл. Тепер перейдіть до написання тексту самого програми. Наприкінці роботи збережіть свій проект.

Комп’ютерна програма ви можете створити та з чистою базою. Він призначений для тих, хто трохи розуміє основний. Завантажте та встановіть PureBasic до комп’ютера. Офіційний сайт PureBasic.Com. Бігти, щоб почати роботу. Перейдіть до розділу “Файл” та створіть новий проект. Текст програми майбутньої програми Введіть запропонована сторінка, яка нагадує редактор Word. Далі не забудьте зберегти проект. Ви також можете тут у чистому басейні, створити програму EXE. Для цього перейдіть до розділу “Компілятор” та виберіть вкладку “Створити додаток“.

Середовище розробки додатків Android

Якщо ви вже освоїли Java або Coatline, ви можете перейти безпосередньо до розробки додатків Android. Для этого нам понадобится Android Studio. Якщо у вас вже є GIT, то ви можете підключитися до нього, як показано на знімку екрана вище.

Якщо з якоїсь причини вам не подобається студія Android, ви можете встановити Eclipse як середовище розробки додатків Android. Але Eclipse є досить винятком до правил. Переважна більшість розробників працюють у студії.

Крім того, якщо у вас є процесор з AMD, рекомендується розмістити смартфон як емулятор. Якщо у вас є процесор Intel, емулятор, вбудований у студію Android, буде більш ніж достатньо.

Як зробити програму на комп’ютері

Дуже часто користувачі персональних комп’ютерів мають деякі ідеї для покращення функцій існуючого програмного забезпечення або навіть створення абсолютно нового програмного продукту. Ці ідеї допомагають реалізувати програмування. Дізнайтеся легко. Достатньо, щоб дізнатися деякі поточні мови, наприклад, з.

Виберіть пункт призначення вашої програми, які функції виконуються, яка розрахована аудиторія користувачів. Визначте, яка платформа ваша програма буде працювати. Може бути, це буде програма під операційною системою Windows або Linux, Android або програма для iPhone та T.D. Також вирішуйте, як ваша програма відрізнятиметься від інших існуючих.

Виберіть програму компілятора для подальшої роботи. Завантажте його з офіційного сайту виробника та встановіть на своєму комп’ютері. Найкраще негайно вибрати компілятор, який працює з програмою Windows.

Розробити зовнішній вигляд програми. Якщо ви робите це вперше, краще зупинитися на звичайних Windows Intety. Скористайтеся перевагами стандартних інструментів, щоб створити його так, щоб запропоновані варіанти дизайну допомогли вам переміщатися з вашим власним. Вони також можуть встановлювати властивості до об’єктів, що значно полегшує ваше завдання і заощаджує багато часу.

Напишіть алгоритм програми. Якщо це серйозний проект, який працює лише за допомогою спеціальних файлів розширення, зареєструйте ці файли, спеціально розроблені для цієї програми, завантаженої з сайту виробника.

Напишіть файл сертифіката, який буде містити основну інформацію про програмне забезпечення, розроблене вами, його призначення, відмінності, принципи роботи та коротку інструкцію.

Заповніть програму до її розповсюдження (архівна копія програми, яка має певні додаткові функції). Додайте інформаційний текстовий файл Readme.

Перевірте програму на помилки. Ви можете зробити це як самостійно, так і зі сторонніми тестувальниками. Якщо ваша програма має інтуї англійською мовою, ви можете викласти її на сервер бета.Тестерів.

Як написати комп’ютерну програму

Теорія помилок. Це смішне коротке вступ до програмування. Усі основні та вторинні позиції теорії тестуються автором на практиці та на колегах, за які деякі завдяки своїм вдів та сирітам.

Епіграф: “Помилки також невичерпні, оскільки атом” віднесено до Карла Маркса та його співучасників

Аксіома. У будь.Якій програмі є помилки. Слід 1. У програмі, що складається з одного оператора, є помилки. Слід 2. У програмі, що складається з N операторів, є щонайменше n помилок. Слід 3. У програмі, що складається з одного оператора, є щонайменше n помилок. Слід 4. Будь.Яка програма містить нескінченну кількість помилок. Слід 5. Щоб навчитися нескінченності, вам потрібно бути не філософом, а програмістом.

See also  Як знайти диск на комп’ютері. Імпорт стороннього диска

Закон про відносини програм та помилок. Для того, щоб отримати помилки, вам потрібно написати програму. Для того, щоб отримати програму, вам потрібно спробувати уникнути помилок. Наслідок. Що б ти не робив. У вас будуть лише помилки.

Теорема оборотності програми та помилки. Ви завжди можете придумати програму, в якій будуть принаймні N помилки. І навпаки, ви завжди можете придумати помилку, яка не менше, ніж у N програм.

Закон пропорційність. Чим більше програми потрібна, тим більше помилок у ньому і навпаки. Розслідування 1. Повністю непотрібна програма помилок не містить. Розслідування 2. Неможливо створити непотрібну програму для будь-яких грошей.

Правило неоднозначності програм. Навіть два точно такі ж програми містять різні помилки. Народна прикмета. Скільки програмістів. Так багато програм. Спостереження системного адміністратора. Скільки програм. Так багато неправильних результатів.

Основний закон теорії помилок. На помилках вчаться. Розслідування 1. Програміст, який написав програму, стає вченим. Розслідування 2. Чим більше програміст робить помилки, тим швидше він стає вченим. Розслідування 3. Справді-вчений програміст ніколи не пише правильних програм. Коментар. Ось чому він і вчений.

Індикація програмісту для початківців. Якщо вам вдалося написати програму вперше, коли компілятор не знайшов жодної помилки, повідомляє програміста про це. Це буде виправити помилки в компіляторі.

Системний програміст спостереження. Якщо програміст.Початківець написав програму, яка негайно заробила, це означає, що вона складається лише з коментарів.

Закон про об’єкти помилок. Програміст може виявити помилку лише в чужій програмі або не виявити де завгодно. Слід 1. Адміністратор не може виявити помилку. Слід 2. Помилка не однакова, хто її виявить. Слід 3. Індивідуальні заходи програміста неможливі.

Закон про непристойність помилок. Можна спостерігати помилку, але це неможливо виправити.

Теорема. Корекція очевидної помилки перетворює її на непридатне (недоступне для спостереження), і цей процес незворотний. Слід 1. Будь.Яка активна дія, призначена для вдосконалення програми, погіршує програму. Слід 2. Пассивное наблюдение улучшает программу. Следствие 3. Чем больше в программе очевидных ошибок, тем точнее можно предсказать результат ее работы. Коментар. Програма без очевидних помилок. Неправний. Слід 4. Програма легше писати знову, як виправити.

Публічний закон про програміст. Кожна людина на Землі повинна бути програмістом.

Рада початківця програміста. Ніколи не виправляйте помилки, тому що це спричинить появу невідомого числа Unsuid. Краще описати їх у супровідній документації як особливість програми.

Параметр пам’ятки. 1) Не слід розділити очевидні помилки на постійні та зникаючі, і ви повинні ділитися ними на раніше виявлених, раніше виявлених і забутих, а нових, які, як правило, добре забуті старі. 2) Об’єктне програмування. Надійний інструмент для написання непомічених помилок.

Закон неможливо створити помилку. Отримати потрібну помилку штучно неможливо. Доказ: програмування бажаної помилки, ви дозволяєте іншу помилку, в кореневому зміну великого наміру. Наслідок. Програмування з необхідними помилками. Мистецтво.

Теорема про неможливість доказів правильності програм. Неможливо довести, що програма не має помилок. Doc: Не потрібно довести, що в програмі є помилки.

Визначення. Комп’ютерний вірус. Маленька жива помилка, яка, в результаті мутації, ноги та рот.

Закон Гіппократа. Реальний програміст, який дав повзучою гіппократією, не торкається комп’ютерним вірусом. Він або перешкоджає тому, що він не визнав, або непомітно для інших швидко пройде його в його комп’ютер.

Компілятор?

Ви пишете комп’ютерну програму за допомогою вашої улюбленої мови програмування та збережіть його в текстовому файлі, який називається файлом програми.

Тепер давайте спробуємо отримати трохи більше інформації про те, як комп‘ютер розуміє програму, написану вами на мові програмування. Насправді, комп’ютер не може зрозуміти вашу програму, представлену безпосередньо у текстовому форматі, тому нам потрібно перетворити цю програму в двійковий формат, який буде зрозумілий комп’ютер.

Трансформація з текстової програми до бінарного файлу виконується іншим програмним забезпеченням, що називається компілятором, і цей процес перетворення з текстової програми до файлу двійкового формату називається компіляцією програмного забезпечення. Нарешті, ви можете виконати бінарний файл, щоб виконати програмоване завдання.

Ми не будемо йти до деталей компілятора та різних етапів складання.

Наступна блок-діаграма дає ілюстрацію процесу.

Отже, якщо ви збираєтеся написати свою програму будь-якою такою мовою, яка вимагає компіляції, наприклад, C, C. Java, pascal і t. D., Тоді вам доведеться встановити своїх компіляторів перед програмуванням.

Інтерактивна програма на C #

Тепер давайте зробимо все більш цікаве. Змінити код на наступне:

Порівняно з автоматично сформованим кодом, було зроблено кілька змін. Тепер у основному методі запрошення до входу відображається у першому рядку.

Класна консоль, метод якого ми називаємо, знаходиться в системі імен. Цей простір пов’язаний на початку, використовуючи директиву. Без підключення простору імен системи було б неможливо використовувати клас консолі.

Однак нам не потрібно підключати простір імен. Ми навіть можемо видалити перший рядок, але в цьому випадку ми будемо тоді вказувати повний шлях до використовуваного класу:

У другому рядку визначається змінна назва рядок, в якій користувач вводить інформацію з консолі:

Ми відзначили, що за допомогою методу Readline ми можемо розраховувати лінію з консолі.

Затем введённое имя выводится на консоль:

Щоб встановити значення змінної назви в рядку, що відображається на консолі, застосовуються фігурні дужки. При выводе строки на консоль выражение будет заменяться на значение переменной name — введённое имя.

Знак долара вказує, що всередині лінії таким чином може виводити змінні значення. Тепер перевіряйте проект, запустивши його.

написати, комп, ютерну, програму, додаток

Вітаємо, ми створили першу заявку! Ви можете знайти виконуваний файл на жорсткому диску в папці проекту в каталозі від контейнера / налагодження. Він буде називатися проектом і матиме розширення.Екзе. Цей файл може бути запущений без Visual Studio, а також передати на вдосконалення на інші комп’ютери, де є.Чисте ядро.