Інтернет газета

ЗНИЗИТИ ЦІНИ НА ПРОЇЗД — РЕАЛЬНО! ДОСВІД ПОЛТАВИ

0 166

Олександр Шамота — член політради Соціал-демократичної партії, а віднедавна й секретар Полтавської міськради. Цього вересня депутатський корпус призначив його фактично керівником міста. Він одразу без політичних обіцянок і бюрократичних зволікань зосередився на розв’язанні нагальних життєвих проблем полтавчан. Вже у жовтні батьки школярів були звільненні від незаконних поборів «на ремонт та штори», крім того були знижені тарифи на проїзд у міському транспорті. В бліц-інтерв’ю «Чесній країні» в.о. мера розповів, що сьогодні у багатьох містах та селищах бюджети недоотримують кошти через корупційну складову, яку можна ліквідувати.

Олександре Сергійовичу, як вам вдалося швидко досягнути таких результатів?

– Коли у 2009 році ми познайомилися зі Сергієм Капліним, нинішнім лідером СДП, то відразу знайшли спільну мову. Ми розуміли, що успіх політика — це не кількість цитувань про нього у ЗМІ, а якість зробленого ним. Наше завдання як соціал-демократів полягає у тому, щоб люди відчували реальне покращення у своєму житті. Тому я, щойно став біля керма Полтави, зосередився на створенні у місті відповідних умов для збереження робочого кваліфікованого потенціалу.

– Що для цього треба зробити?

Якщо ми хочемо залучити якісний персонал, потрібно платити відповідну зарплату.

– Яка повинна бути зарплата, наприклад, у начальника управління ЖКГ?

Я думаю, приблизно 20-30 тисяч гривень.

– А як зупинити відтік робочих рук із регіональних міст?

– Шляхом створення відповідних умов праці. Якщо запропонуємо тій самій молоді достойні умови життя в місті – зупинимо міграцію. Крім того, ми повинні дати можливість людям заробляти, щоб податки лишалися в місті. Від цього виграють усі.

– Чому в багатьох містах такі великі недорахування у місцеві бюджети?

– Тому що існує багато «сірих» схем, існування котрих треба припинити. Наприклад, у будівництві. Скажімо, є об’єкти, що можна збудувати за рік-півтора максимум. Замість того історія розтягується на кілька років. Чим довше будується об’єкт, тим простіше вкрасти, я так вважаю. І думаю, що подібних схем багато.

– Як Полтаві вдалося заборонити збирати директорам шкіл  кошти з батьків?

– Фінансування освітньої галузі в місті Полтава на 900 млн грн цілком достатньо, аби в школах не існувало незаконних поборів з батьків. Ми завжди запитуємо про потреби навчальних закладів щодо реконструкції, ремонту, меблів, нових вікон тощо і намагаємся задовольняти їхні потреби. Також ми попередили, що у разі вимагання коштів у закладах освіти їхні керівники будуть звільнені.

– Щодо тарифів на проїзд. Це, мабуть, унікальний випадок, коли ціна в транспорті в усіх містах зростає, а в Полтаві знижується. Як вам вдалося цього досягти?

– Це була тривала епопея з судовими рішеннями. Полтавський окружний адмінсуд задовольнив позов народного депутата Сергія Капліна і визнав протиправним рішення виконкому за часів каденції колишнього мера про підвищення тарифів на проїзду у громадському транспорті. 12 грудня ми провели позачергове засідання виконавчого комітету, на якому було затверджено значення коефіцієнту співвідношення кількості пасажирів-пільговиків до пасажирів, що оплачують проїзд автомобільним транспортом у Полтаві. Тобто ми пішли справедливим шляхом — відшкодуємо з міського бюджету кошти за перевезення пільговиків, як і передбачено програмою компенсаційних виплат. Але ціна в міських автобусах та маршрутках залишиться 4 гривні.

A white Ukraine map. Hires JPEG (5000 x 5000 pixels) and EPS10 file included.

 

Спілкувалась Олена Ковальчук

Коментарі
Завантаження ...